Csehországban már megugrott az internetes reklámok értéke
2012. március 16. péntek 09:33
A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban - közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli.
A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo cég volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás hirdetési összeggel.
Havi szinten a februári reklámok értéke 47,3 százalékkal volt magasabb, mint januárban. Az egy évvel korábbihoz képest az emelkedés 27,4 százalékos.
Ugyanakkor a hirdetések értéke még alacsonyabb, mint az általában nagyon gazdag karácsony előtti időszakban. Tavaly novemberben például a interneten a cseh hirdetések értéke meghaladta a 411 millió koronát.
(mti)
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Magukat rendőrnek álcázva csapott le...
- Fiatal rablók tartották rettegésben...
- Több mint egy hónapja hiába keresnek...
- Kiszámította a KSH, hogyan alakult az...
- Orbán Viktor: a békéhez erő kell, a...
- Kell az erősítés, szolgálati kutyákat...
- Pénteken talán már eltehetjük az...
- Hasba szúrta élettársát egy nő egy...
- Fidesz-frakció: Gyurcsány...
- Itt a vége: Gyurcsány Ferenc...