Schatzl Nadine és Pávkovics Bence is csatlakozott idén a jótékonysági akcióhoz
2017. december 11. hétfő 14:09

A mohácsi Dombai Laura idén is nagy szerepet vállalt a Loyalty is Royalty elnevezésű kampány szervezésében, amivel a magyarországi vakvezető kutyák kiképzését támogatják.
Dombai Laura az egyik magyar márka PR és marketing felelőseként vett részt abban a kampányban, amelynek célja az volt, hogy vakvezető kutyák kiképzésére gyűjtsenek pénzt.
A Dorko magyar márka 2015 decemberében indította el „Loyalty is Royalty" című kampányát, ám valójában 2015 májusa óta készültek a projektre, ugyanis már akkor képben volt Dorko (képünkön), a labrador kiskutya, akinek a kiképzésére elsőként gyűjtöttek. A program célja, hogy minden gyengén látó ember mellé kerülhessen egy profin kiképzett vakvezető kutya.
A huszonöt éves Dombai Laura Mohácson született, a Kisfaludy Károly Gimnáziumban érettségizett, majd a fővárosba került, ahol többek között a Dorko PR- és marketing felelőseként dolgozik.
Elismert sportolók, köztük Lékai Máté, Nagy László, Juhász Roland, Torghelle Sándor, Feczesin Róbert, Vojvoda Dávid, Hárai Balázs, Lóránt Péter, Tápai Szabina, Szekeres Klára, Kucsera Gábor is csatlakoztak a projekthez, de művészek, színészek, színésznők, előadók, fényképészek, tervezők, modellek, szépségkirálynők és együttesek is szívesen nevüket adták a Loyalty is Royalty kampányhoz.
Korábban már sikerült annyi sapkát, pólót és utalványt eladniuk, hogy összegyűlt az a mérhetetlenül magas összeg is (1.800.000 Ft), amit Dorko után már egy újabb vakvezető kutya, Dorka kiképzésére ajánlhattak fel.
A Dorko most újra összekovácsolta hazánk hírességeit, művészeit, előadóit és sportolóit, Mohácsot Schatzl Nadine, a Ferencváros és a magyar kézilabda válogatott balszélsője és Pávkovics Bence, az Újpest FC labdarúgója is képviselte.
Magyarországon jelenleg 85 vak ember vár speciális kutyára. Az elmúlt évek eredményeként, közös erővel már négymillió forint gyűlt össze a Dorko termékek eladásából.
Ez a hatalmas összeg azonban csak két vakvezető kutya kiképzésére elegendő a magas költségek miatt. A kampány sikerességének, eredményességének és fontosságának köszönhetően idén is folytatják a kezdeményezést, bízva abban, hogy közös erővel a listán várakozók száma csökkenhet 2018-ban.
Elindították a DORKO PROPAGANDA-t, melynek keretein belül a "propaganda" termékek eladása után a nyereség száz százalékát ajánlják fel az aktuálisan támogatott szervezet számára, amelyek körét folyamatosan bővíteni szeretnék.
Sorban állnak értük
Kampányukhoz számos hazai híresség, művész, sportoló, közszereplő, zenész és előadó csatlakozott. Loyalty is Royalty kollekciók megvásárlása mellett, a Dorko klubkártya megvásárlásával is lehetőség nyílik a támogatásra.
Dittrich Zsófia
Facebook box
Megosztás
Mások most ezeket a cikkeket olvassák
- Több mint egy hónapja hiába keresnek...
- Fiatal rablók terrorizálták a...
- Nagyapja zaklatott egy 14 éves...
- Nem várható a koronavírus-fertőzések...
- Belenézhetünk a Mohácson ötszáz éve...
- Elvonul a vihar, pénteken már...
- Napról napra csökken a Duna...
- Halálra injekciózott egy ápoló egy...
- Tűz ütött ki egy komlói társasház...
- Kamionnal ütközött egy teherautó a...